Soldattorp Anno 2014

Vårt Soldattorp, till stor del från 1600-talet. Där bor jag, Erik och våra söner Max och Melker. Men det börjar bli trångt, nu är det dags att bygga nytt.

måndag 15 juni 2015

Äntligen!

Nu kan vi äntligen fira!
Torpet är sålt och nycklarna överlämnade till nya ägare.
Nu kan vi fokusera på vårt nya boende!

SKÅL!!!

Upplagd av Unknown kl. 20:02 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2017 (2)
    • ►  augusti (2)
  • ►  2016 (2)
    • ►  september (1)
    • ►  juli (1)
  • ▼  2015 (16)
    • ►  september (1)
    • ►  augusti (1)
    • ▼  juni (1)
      • Äntligen!
    • ►  maj (5)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
  • ►  2014 (48)
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (7)
    • ►  september (4)
    • ►  augusti (3)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (8)
    • ►  maj (9)
    • ►  april (9)

Om mig

Unknown
Visa hela min profil
Temat Enkel. Temabilder från andynwt. Använder Blogger.