Det är lite blandade känslor eftersom de i princip aldrig har det man vill ha hemma, så man får vänta någon vecka (ibland månader) efter att man bestämt sig. Och de kör numera IKEA stuket att man ska mecka ihop möblerna själv, med skillnaden att skruvhål inte riktigt har samma precision som IKEA faktiskt lyckats med. Men trots det gillar vi en hel del av deras sortiment och inte vansinnigt dyrt så vi med gott samvete kan byta ut något efter hand.
Denna gång var dock ett undantag, de kom färdigmonterade i kartong. Fick precis plats i golfen, men vi fick vänta en vecka på leverans... våra sängbord. Riktigt fina blev de! Så ska vi bara fixa till en sänggavel också när vi får tid!


