lördag 14 februari 2015
Lilla badrummet
Vi har ju investerat i en badrumsmöbel till grabbarnas badrum också, så de åtminstone har möjligheten att hänga upp sin blöta handduk... precis som att det skulle hjälpa!
torsdag 12 februari 2015
Inredning badrum
Härligt med sol och snö, det har varit alldeles för lite av den kombinationen denna vinter. Härlig utsikt från köksfönstret med sol och dimma över åkrarna
tisdag 10 februari 2015
Äntligen lite ljus...
Två mörka månader har gått, men äntligen kom lite sol. Genast blev jag lite fotosugen!
Julen är som sagt över och adventsstakarna undanplockade sedan länge...
Bordet vi väntade på och blivit lovade v.46-47 kom i torsdags, tackar Mio! Så i lördags fick vi låna ett släp och hämta det själva. För att få det hemkört som de lovat hade vi inte fått det än. Men det är jättefint, och stort! Och det var svintungt!
Vi har även fixat hatthylla, så nu kan gästerna komma finvägen!
Soffan fick vi före jul, och börjar så smått bli lite insutten. Den var verkligen stenhård när den kom.
Vi har fått undan nästan alla kartonger och har inte längre behov av en stapel framför sovrumsfönstret. Voilà...
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)









