lördag 17 september 2016

Gräs och fot

Jämn och fin matta



Grön, tät och nyklippt...


eller kanske bara fin på håll, väldigt långt håll!


Så var det foten, alltså takfoten vi fått om bakfoten skulle man kunna säga.
Trodde det skulle vara lätt att måla, men det är något konstigt skivmaterial som inte går att tvätta ens.
Vi bestämde oss för att klä in den istället.





Betydligt mycket enklare att måla här. Under tak i arbetshöjd!