Representanten från Myresjöhus hade själv tagit några bilder och frågade om de fick använda dem till deras hemsida... inte bara vi som tycker att det är väldigt fint!
fredag 24 oktober 2014
söndag 19 oktober 2014
Snart kontrollbesiktning
På tisdag är det kontrollbesiktning. Vet inte hur mycket som måste vara klart då, men det kan inte vara mycket kvar!
torsdag 16 oktober 2014
Öppenspis
En karl på taket!
Nu är skorstenen och vår öppna spis på plats, mysigt!
Här kommer vi förhoppningsvis bara behöva elda för mysfaktorn.
fredag 10 oktober 2014
Kakelmöte
Idag var en stor dag! Jag fick gå in i huset för första gången! (Erik smet in en liten sväng häromveckan)
Vi hade möte med kakelsättaren för att kolla över detaljer och välja fog.
Det var verkligen superfint!
De är ju så himla snabba! Köket är redan på plats.
onsdag 8 oktober 2014
fredag 3 oktober 2014
Badrum
På tal om toaletter... vi beställde badrumsmöbler för länge sedan. För någon vecka sedan hörde de av sig och sa att tyvärr så har det vi valt utgått ur sortimentet. Vi har ju dessutom valt kakel utifrån dem, men vi får kanske vara glada för att vi inte längre får välja valnöt, vilket tydligen är hopplöst omodernt just nu! Vi har därför valt detta handfat från Vedums sortiment istället.
onsdag 1 oktober 2014
Målardags
Det går undan där inne nu, mycket gips är på plats. Det som såg litet och pluttigt ut från början ser klart rymligare ut nu, såhär lite utifrån.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




























