När vi började packa upp visade det sig att det var väldigt snålt tilltaget med hyllor i garderoberna. Har kompletterat med lådor och hyllplan i vår elfa garderob, men till resten var vi tvugna att beställa från HTH Danmark... så vi kom av oss lite i uppackningen. Hoppas på snabb leverans!
En liten matplats har vi lyckats få till i köket. Den är tänkt till mellis och kanske frukost, men nu intar vi alla måltider här i väntan på matbordsleveransen.
Ny fin postlåda är på plats, fastgjuten bredvid vår gamla. Den får bli kvar i torpets ägo!





















































