torsdag 12 mars 2015

Torpet till salu igen

Då gör vi ett nytt försök med att sälja gamla torpet.
Trots att vi låtit förra köparen hyra för att få en chans att hinna få ihop pengarna, så slutar det med en ny försäljning. Inte lika fina bilder som när vi stajlat till det förra gången. Tomma rum är helt enkelt inte lika fina!
Vi får hoppas på att tidpunkten är lite bättre nu; minusränta, få konkurrerande objekt, stigande huspriser, högre utgångsbud...

Förra gången blev det ingen bild på bara kaminen, den ser fin ut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar