Nu är det hög tid att börja med altanen. Men eftersom vi varken har tid eller vet hur man gör, så har vi låtit några som kan sånt göra det! Vi hade tur som fick en annars fullbokad firma att ta detta mellan två andra jobb. Vi ska själva skruva trallen, men de gör grundarbetet och ram så det blir rakt och stabilt.
Vi har själva beställt hem virke, det kom i torsdags.






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar