Soldattorp Anno 2014

Vårt Soldattorp, till stor del från 1600-talet. Där bor jag, Erik och våra söner Max och Melker. Men det börjar bli trångt, nu är det dags att bygga nytt.

onsdag 27 juli 2016

Sommaraltan

Upplagd av Unknown kl. 22:31
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2017 (2)
    • ►  augusti (2)
  • ▼  2016 (2)
    • ►  september (1)
    • ▼  juli (1)
      • Sommaraltan
  • ►  2015 (16)
    • ►  september (1)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  maj (5)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
  • ►  2014 (48)
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (7)
    • ►  september (4)
    • ►  augusti (3)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (8)
    • ►  maj (9)
    • ►  april (9)

Om mig

Unknown
Visa hela min profil
Temat Enkel. Temabilder från andynwt. Använder Blogger.