fredag 25 augusti 2017

Fiber och plattor

Nu har vi ju haft fiber att skylla på att vi inte kan göra klart gräsmatta och gång fram till huset.
Fiber blev ju rejält försenat! Blev lovade leverans vid tjällossningen, förra året...
Nu är det äntligen inkopplat och det slösurfas för fullt!



Vi har kollat på plattor i flera år så vi hade ganska bra koll på vad vi vill ha. Ungefär som de här


Nu har vi anlitat en kille som håller på för fullt. Han är väldigt noga och vi tycker det blir jättefint!



Måste också lägga in våra fina Slånbärsbuskar. Var länge sedan ja la ut något nu.
Fantastiskt fina när de blommar i slutet av maj, men de är med sedan gammalt... älskar dem!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar