Det verkar inte gå så fort med bygget... i torsdags lät det som att taket skulle vara på och hyfsat tätt innan kvällen. Nu har de jobbat två dagar till och det är låååångt ifrån färdigt

Lite regn inne gör kanske inte så mycket så länge vi bara har betonggolv
Men nog ser det lite
stökigt ut efter stormen
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar