måndag 16 juni 2014

Går som tåget?!

Det verkar inte gå så fort med bygget... i torsdags lät det som att taket skulle vara på och hyfsat tätt innan kvällen. Nu har de jobbat två dagar till och det är låååångt ifrån färdigt

Lite regn inne gör kanske inte så mycket så länge vi bara har betonggolv

Men nog ser det lite stökigt ut efter stormen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar