Har inte varit så värst mycket att uppdatera. Det jobb de gör syns inte så bra på bild, plus att de inte var här just alls förra veckan.
Nu är i alla fall nockbrädan på plats och vindskivorna
lite ogräs har vi tydligen fått...
Läkten är på plats här med
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar