onsdag 13 augusti 2014

Entrétak

De har möblerat om på tomten, byggboden står nu precis utanför huset.
Taket ser ut att i stort sett vara klart, nästan alla byggställningar är borttagna

Vi har även fått ett litet tak på plats vid groventren. Men måste det alltid vara så skräpigt vid byggen?!

Dessutom jobbar de på innertak i carporten.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar