måndag 25 augusti 2014

Städat o fint

Lite uppdateringar från bygget.
Vi har haft mer fokus på gamla torpet i några veckor nu med mäklare, styling och fotografering. För att inte nämna röja och städa! Tänk om man alltid hade så fint som nu...

Nåväl, de har röjt och städat på nybygget också!
Carporten ser ut att vara klar

Groventren har fått en riktig dörr

Fint!

Men torpet ligger inte långt borta!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar