Nu sitter vi här i köket och ska sova vår första natt i nya huset. Det känns helt overkligt!
Vi har fått ovärderlig flytthjälp idag av Kicki, Janne, Ricard, Pernilla, Åsa och Jonas!
Stort tack för hjälpen!
Det gapar fortfarande väldigt tomt i vardagsrummet eftersom möblerna vi beställt från Mio inte kommer än på några veckor.
Bord och stolar hittar jag inga bilder på, men det är ett jättefint stor vitoljat ekbord med stolar.
Soffan blir denna, fast med ett helt annat tyg i mullvadsfärg. Leverans före jul...
Sen har vi lampan, det enda som är på plats redan. Är det månen, kosmos, eller är det helt enkelt bara en helt vanlig, fast lite ovanlig lampa...
Jag tycker i alla fall jättemycket om den!
Nu är vårt hus dessutom med på internet, Uppsalas lokala sida har lagt ut några bilder!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar