måndag 3 november 2014

Tillträde

I torsdags, 31oktober, 4 veckor tidigare än vi först trott, fick vi tillträde!
Slutbesiktiningen gick igenom trots några utstående punkter.
En spräckt klinkerplatta, några saknade fogar och framförallt ingen isolering på vinden.
Vi har inte haft någon brådska att flytta in eftersom det har varit ganska kallt! Gjorde några brasor i öppna spisen under helgen för att få lite behaglig temperatur.
Nu är isoleringen på plats och övriga punkter åtgärdade. Så vi börjar lite smått packa och handla lite nya grejer. Kul, men svårt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar