Härligt med sol och snö, det har varit alldeles för lite av den kombinationen denna vinter. Härlig utsikt från köksfönstret med sol och dimma över åkrarna
Vi har fått till lite förvaring i badrummet, till alla 1000 prytlar man (läs jag) samlat på sig och inte kan slänga...
Vi är glada att vi satte in ett bubbelbadkar också, inte ett helt självklart val.
Det är riktigt nice och framförallt uppskattat av barnen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar