Julen är som sagt över och adventsstakarna undanplockade sedan länge...
Bordet vi väntade på och blivit lovade v.46-47 kom i torsdags, tackar Mio! Så i lördags fick vi låna ett släp och hämta det själva. För att få det hemkört som de lovat hade vi inte fått det än. Men det är jättefint, och stort! Och det var svintungt!
Vi har även fixat hatthylla, så nu kan gästerna komma finvägen!
Soffan fick vi före jul, och börjar så smått bli lite insutten. Den var verkligen stenhård när den kom.
Vi har fått undan nästan alla kartonger och har inte längre behov av en stapel framför sovrumsfönstret. Voilà...





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar