söndag 24 maj 2015

Kombinerad inflyttnings och 40-års fest

Då var det även dags för Erik att bli mogen. 40, det är stort!
Vi bjöd in släkt och vänner till mottagning/fest. De flesta långväga kunde ta in på enstjärniga pensionat Gulahuset, tror det blev 18 pers i gamla torpet. Det var tur att vi hade det kvar!
Det fick plats oväntat många sittande 

Totalt under dagen var vi 53 personer!!!
Och de hade med sig...


På bilden syns inte resa, hotell, föreställningen Ägd, presentkort på Ticknet, Plantagen och Intersport och massor av gott bubbel och vin! Stort tack till alla superfina presenter!

Vi bjöd på buffé, fika och tårta. Det verkar som att det gick hem

Vi körde tipspromenad och introquiz, så krönte Måns kvällen med att vi följde röstningen till segern!
Grattis Mums!


Tack till alla som ville komma och förgylla dagen och stort tack till våra föräldrar som hjälpt till på alla sätt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar