söndag 10 maj 2015

Nya möbler

Satt på Valborg och beställde lite möbler. Har tröttnat lite på IKEA och Mio men gillar prisklassen. 
Leveransen kom i fredags. Det blev en hallmöbel

 den fina tavlan ska upp på väggen såklart.
Ett soffbord

och en TV bänk

tänk bort sladdar, och så behöver vi en mycket större TV nu när vi fått större vardagsrum!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar