Satt på Valborg och beställde lite möbler. Har tröttnat lite på IKEA och Mio men gillar prisklassen.
Leveransen kom i fredags. Det blev en hallmöbel
den fina tavlan ska upp på väggen såklart.
Ett soffbord
och en TV bänk
tänk bort sladdar, och så behöver vi en mycket större TV nu när vi fått större vardagsrum!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar