tisdag 23 september 2014

Innerväggar

Isoleringen har fått komma inomhus och in i väggarna. Skivor och gips börjar sättas på plats

Är det kvällsskiftet som kör... 

nej, det är bara någon som glömt lyset på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar