lördag 27 september 2014

Tomt

Igår när vi kom hem var träden och fårhuset borta, de har börjat röja på granntomten. Vad öppet och fint det blev!

Vi blev lite sugna själva, så vi gick från djungel...

...till "gräsmatta"!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar