Elektrikern har varit och satt upp spottar och eluttag i vår carport.
Det kommer att bli så ljust och fint här ute när man kommer hem på kvällen. Inte som nu när vi kliver ut i beckmörkret! Och uttag till motorvärmare så vi slipper kalla bilar på morgonen.
Det är inte så många veckor kvar innan det ska vara ett kök här. Antar att det går fort när de väl sätter igång, för nu har det inte hänt just någonting på ganska länge... inte något som syns i alla fall.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar