Vårt Soldattorp, till stor del från 1600-talet. Där bor jag, Erik och våra söner Max och Melker. Men det börjar bli trångt, nu är det dags att bygga nytt.
måndag 12 maj 2014
Fallen
Fallen mot golvbrunnarna ser ut att funka, en liten pöl av regnvatten har samlats vid samtliga...
Grävaren var här igår söndag för att göra klart det sista för nu.
Vi är grymt nöjda med hans jobb, vi har nu en tomt som är lerig men man börjar kunna se hur det kommer se ut! Det blir nog kanonfint!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar