Soldattorp Anno 2014

Vårt Soldattorp, till stor del från 1600-talet. Där bor jag, Erik och våra söner Max och Melker. Men det börjar bli trångt, nu är det dags att bygga nytt.

måndag 5 maj 2014

Vatten?!

Det ser ut som att det är borrat och klart, hoppas bara de hittat vatten!

Golvvärmen är lagd, det kommer bli gossigt för fötterna


Upplagd av Unknown kl. 21:00
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2017 (2)
    • ►  augusti (2)
  • ►  2016 (2)
    • ►  september (1)
    • ►  juli (1)
  • ►  2015 (16)
    • ►  september (1)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  maj (5)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
  • ▼  2014 (48)
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (7)
    • ►  september (4)
    • ►  augusti (3)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (8)
    • ▼  maj (9)
      • Grävning klar
      • Grusat och gångar
      • Fallen
      • Lugn regnig dag
      • Gjutet
      • Jord
      • Vatten?!
      • Mer grund
      • Snö
    • ►  april (9)

Om mig

Unknown
Visa hela min profil
Temat Enkel. Temabilder från andynwt. Använder Blogger.