torsdag 1 maj 2014

Snö

Första maj och snön täcker marken...
 
... så även grunden!

Idag behövde vi röja bort det sista riset så grävaren kan komma åt hela tomten. Som tur var fick vi hjälp av Kicki och Janne. Det blev 8 välfyllda lass på kärran! Det hade vi aldrig klarat själva. Tack snälla för hjälpen!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar