Soldattorp Anno 2014

Vårt Soldattorp, till stor del från 1600-talet. Där bor jag, Erik och våra söner Max och Melker. Men det börjar bli trångt, nu är det dags att bygga nytt.

onsdag 14 maj 2014

Grusat och gångar

Nu har vi en fin uppfart och grusad gång mellan carporten och huset



Upplagd av Unknown kl. 20:58
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2017 (2)
    • ►  augusti (2)
  • ►  2016 (2)
    • ►  september (1)
    • ►  juli (1)
  • ►  2015 (16)
    • ►  september (1)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  maj (5)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
  • ▼  2014 (48)
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (7)
    • ►  september (4)
    • ►  augusti (3)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (8)
    • ▼  maj (9)
      • Grävning klar
      • Grusat och gångar
      • Fallen
      • Lugn regnig dag
      • Gjutet
      • Jord
      • Vatten?!
      • Mer grund
      • Snö
    • ►  april (9)

Om mig

Unknown
Visa hela min profil
Temat Enkel. Temabilder från andynwt. Använder Blogger.