torsdag 16 oktober 2014

Öppenspis

En karl på taket!

Nu är skorstenen och vår öppna spis på plats, mysigt!
Här kommer vi förhoppningsvis bara behöva elda för mysfaktorn.

På tal om mys, utebelysning är vi inte bortskämda med här ute på vischan.
Nu både i carporten...

...och vid entrén 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar