På tisdag är det kontrollbesiktning. Vet inte hur mycket som måste vara klart då, men det kan inte vara mycket kvar!
Pappen är borta så man ser våra fina golv
barnens vardagsrum och rum
köket
men i tvättstugan verkar de fortfarande ha lite kvar att göra!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar