fredag 10 oktober 2014

Kakelmöte

Idag var en stor dag! Jag fick gå in i huset för första gången! (Erik smet in en liten sväng häromveckan)
Vi hade möte med kakelsättaren för att kolla över detaljer och välja fog.
Det var verkligen superfint!
De är ju så himla snabba! Köket är redan på plats.



Grabbarnas rum och vardagsrum


Och vårt sovrum som är det enda med lite mörk tapet.


Inga kanonbilder, men man blir lite stissig när man inte vill vara ivägen för snickarna och vill se allt!
Börjar kännas som på riktigt nu, det är verkligen vi som ska bo här!
Vi behöver nya möbler!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar