fredag 3 oktober 2014

Badrum

På tal om toaletter... vi beställde badrumsmöbler för länge sedan. För någon vecka sedan hörde de av sig och sa att tyvärr så har det vi valt utgått ur sortimentet. Vi har ju dessutom valt kakel utifrån dem, men vi får kanske vara glada för att vi inte längre får välja valnöt, vilket tydligen är hopplöst omodernt just nu! Vi har därför valt detta handfat från Vedums sortiment istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar