onsdag 30 april 2014

Sista april

Då var det sista april, men ingen registrerad fastighetsbeteckning... brevet från ordförande hade inte kommit fram igår. Varför är jag inte förvånad...?!
Och som en extra surprice idag hade någon råkat gräva av en elkabel. Undrar vem det kan vara?! Vi var utan el i över 6 timmar så det blev hämtpizza till middag. Mums



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar