Vårt Soldattorp, till stor del från 1600-talet. Där bor jag, Erik och våra söner Max och Melker. Men det börjar bli trångt, nu är det dags att bygga nytt.
onsdag 30 april 2014
Sista april
Då var det sista april, men ingen registrerad fastighetsbeteckning... brevet från ordförande hade inte kommit fram igår. Varför är jag inte förvånad...?!
Och som en extra surprice idag hade någon råkat gräva av en elkabel. Undrar vem det kan vara?! Vi var utan el i över 6 timmar så det blev hämtpizza till middag. Mums
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar