torsdag 24 april 2014

Bankmöte

Idag jobbade jag hemma, så jag kunde ha lite koll när det åkte förbi något stort på vägen. Och det gjorde det...
Minst tre gånger kom denna bjässe fullastad med sten.
Björken rök tyvärr, den stod mitt på garageuppfarten. Här med en liten markduk under stenen.

Sen var det då dags för vårt möte med banken!
Det gick ju alldeles lysande, förutom... fastighetsbeteckningen!
Banken behöver en registrerad fastighetsbeteckning för att kunna ge ett byggkreditiv. Vår fastighetsreglering är ju klar, men det är 4 veckors överklagandetid om inte alla inblandade skrivit på och skickat in att förrättningen kan göras klar direkt. Så det är såklart inte gjort!
Mailade husförsäljaren så får vi se vad han säger... blir kanske uppskjuten leverans?!
Ska det aldrig bli färdigt? Det är hela tiden något...
Vi som var så glada att vi äntligen fått bygglovet, men det räckte inte!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar