Vi hade ett ordentligt slånbärssnår som täckte halva tomten. Vi har sågat och röjt i flera omgångar och även fått hjälp av morfar o farfar.
Igår när vi kom hem från Sälen stod en grävmaskin på tomten, så idag blev det bråttom att röja så de ser vart de ska gräva!
Vi slet duktigt hela dagen, så ta da...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar