måndag 28 april 2014

Tomtarbetet fortsätter


Imorse kom Agne till jobbet i lastbil med frigolit på flaket.

Jag vet inte hur många lass med grus de kört hit till grunden...?

Här är den, eller ja formen till grunden. Gjuter gör de nästa vecka, alldeles för många lediga dagar denna vecka. Jag har aldrig i hela mitt liv känt att vi har för många röda dagar i Sverige...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar