Efter många härliga dagar med sommartemperatur var det idag lite kyligare. Känns att det trots allt bara är april.
Det är märkligt hur liten en grund ser ut. Hur ska det få plats några rum på den ytan?! En väldig massa rör är det iaf...

Grannarna fick sina takstolar på plats idag. Ett annat sätt att bygga hus än vi har valt.
Vi kommer att få halvfärdiga väggblock som sätts ihop och får tak på sig direkt, istället för ett skelett som byggs på på plats.
Här far slutligen Willy iväg med sitt hjulhus som stått på vår tomt i slånbärssnåret. Otroligt att det klarar en färd efter att ha stått orört i över 10 år... hej då huset!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar