söndag 20 april 2014

Startbesked

Nästan fem år senare har vi nu äääääntligen fått vårt startbesked! Bygglovet är ännu inte utskrivet, men det godkändes torsdag 10 april på Plan- och byggnadsnämndens möte. Det har tagit orimligt lång tid och jag har svårt att se att bostadsbristen tas på allvar efter att ha tagit oss igenom processen att få ett bygglov. Tror att många skulle ha gett upp för länge sedan. Det måste vara något fel på myndigheter när man konstant känner sig motarbetad. De borde väl vara glada att vi vill satsa privata pengar på att bygga ett nytt hus, eller...?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar