Trots att beslutet togs den 10 april hade vi fortfarande inte fått bygglovet på papper. Imorgon ska vi till banken och då måste vi ha bygglovet med oss! Så jag ringde och jagade rätt på mailadressen till hon som skriver ut dem, mailade och väntade...
Och till slut fick jag äntligen svar, med bygglovet på pdf.
Det hade blivit en jobbig väntan vid brevlådan imorgon annars!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar