tisdag 22 april 2014

Grävaren

Imorse hade vi ett kort möte med Agne som ska gräva på vår tomt. Pratade lite stenar, vad vi vill ha kvar och vad som måste bort. Sen kastade vi oss iväg till jobbet... när vi kom hem såg det ut som att han varit där en vecka, minst! Stenbumlingar låg i en fin hög och han har grävt ett stort meterdjupt hål där vårt hus kommer att stå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar