fredag 25 april 2014

Uppskjutet

Husleveransen är uppskjuten 4 veckor... fastighetsbeteckningen är inte registrerad.
Alla har skrivit på och skickat in godkännande UTOM vår ordförande i vägföreningen. Skulle han också skriva på?! Synd bara att han flyttade för över ett år sedan och inte hade någon eftersändning! Brevet kom tillbaka till Lantmäteriet så de fick söka honom genom andra i vägföreningen.
Nu har han lovat skicka in dem senast måndag så de kan registrera fastigheten senast onsdag och skickar banken upp underlag till Umeå och spärrlistan kan upprättas så att vi kan få vårt hus... suck, ska det aldrig ta slut?!
Finns det någon mer käpp vi kan kasta in i hjulet?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar